TORSDAG

Ojojoj nu har det hänt grejjer här.. Jag flyttade i Fredags, har snart bott ensam i en hel vecka! :) Flytten gick jätte bra.. Tur att jag hade Carro som hjälp annars hade det blivit tungt ;)
Veckan har gått väldigt snabbt.. Är dock sjuk nu :( Helt värdelöst när det är så fint väder!!!!!! :( Men ja hoppas ja piggnar på mig tills i morgon iaf.

Har kommit i ordning med det mesta i lägenheten. Väntar på en ny tvbänk och ett till matbord bara.. Sen kan ja börja fixa till väggarna.. Vet inte riktigt vart ja ska ha alla schabloner... Sen ska jag måla om i sovrummet också...


Sen blir det vita hiss gardiner överallt :)
Måste dock ha en rullgardin i sovrummet också för där vaknar man kring 5 för det är så himla ljust :D
Nu ska jag försöka få i mig lite yoghurt sen bara ta det lugnt... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0