Ny vecka!

Hoppas den här veckan blir bättre än förra.. Halsfluss är INTE roligt!!!!!!!! :D
Ska jobba idag 15-21 skönt pass..
Gårdagen var seg som bara den.... Började med att städa av det värsta.. Sen lite tusenbröder på det.. Sen maaaaat sen vart det bara mys med Biffen i soffan heela dagen och kvällen!
Nu står disken och väntar på mig.. Men jag fasar för den där jäveln... Måste fixa diskmaskin. Tur att jag har tvättmaskin iaf...... :D

Igår när jag la mig hittade jag en gammal skiva som ja lyssnade på, och den fick mig att börja tänka som fan.. Det här är verkligen början på något nytt. Början på något helt annat! Det känns spännande konstigt och riktigt roligt!
Det har hänt så mycket saker i mitt liv de senaste månaderna nu. Det är en hel omvändning.. Som till en början var förjävlig. Men övergick ganska fort till nyfikenhet och spänning.... Och det gillar jag. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

och vilket fint hem du och biffen fick då det kunde inte bli bättre laav jaaa

2010-05-24 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0