Måndag!

Maj..Det är Maj..... Helt sjukt vad tiden går fort nu! Men det gillar vi, kommer bli en grym sommar....
Möjligheterna bara sprudla vet inte vilket håll jag ska sikta åt! ;D
Och nu bara 12 dagar tills jag flyttar. Fan vad jag längtar alltså! Helgen har vart kanon!
Fredagen ska vi inte ens prata om Hahaha... Carro och jag var för ivrig ;)
Lördagen gick lite bättre :) Men roligt har vi haft. Hemskt roligt faktiskt.. Har otroligt mkt roliga filmer på min tlfn som jag inte hade en aning om att jag hade filmat! Haha ska försöka lägga över dom på datorn.. :)

Nu laddar vi om för en ny vecka!!

I helgen fyller Caroline Hanna Flyckt år! ;D Får se vad som händer då---

Jag jobbar men det har juh inte hindrat mig förut så det ska de väl inte göra nu heller ;)

Nu ska jag in i duschen sen uträtta lite skit innan jag börjar kl 15 :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0