Work

Jobb idag 14-21:15.. Fattar inte hur det ska gå. Jag mår så jävla dåligt idag. Har feber och känner mig helt slut.
Fan va jag hatar att vara sjuk. Och de bara förstör för mig. Vart frågad om att jobba 8-18 i morgon men jag var tvungen att tacka nej, eftersom jag ska jobba i helgen också. Och jag vet inte om jag kommer vara bättre ellersämre i morgon efter att jag har jobbat idag. Jag hoppas verkligen att jag blir bättre snart. För det här är inte bra för min ekonomi, och inte för mitt jobb heller.

Jävla feber jävel!


Hoppas verkligen att det går bra att jobba idag. Har laddat upp med Ipren vitaminer och nezeril. Det borde gå bra.
Det SKA gå bra :)


Christian kommer snart hem på Lunch, han ska laga mat medans Lönkan skulle sljutsa mig till jobbet. Tur det för jag hade aldrig klarat av att gått idag.

Ikväll när jag slutar så kommer min älskling förhoppningsvis pyssla om stackars lilla mig :P



Världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0