Vidrig dag!

Jag är så jävla dålig idag. Usch...
Är mycket sämre än igår. Fattar inte hur jag ska kunna jobba i morgon men jag måste göra det. Jag måste ha pengarna. Så det är bara att knapra ipren hela dagen och hoppas det går bra!
Fan vad ja hatar att vara sjuk. Och jag är inte ett dugg sugen på spagetti och köttfärssås heller :(
Tycker så synd om mig själv idag. Har legat i sängen nästan hela dagen. Har plockat upp lite kläder och satt igång en diskmaskin det är de enda jag gjort. Har inte ätit någonting heller. Får inte ner nånting. :(





Guud vad jag skulle vilja ha en Tacokebab båt nu.. Det skulle sitta fint!
Det är det enda jag är sugen på.

Aja får se hur det blir....

Nu ska ja fortsätta ligga.. Får fan liggsår snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0