Söndag!


Jobbade igår 10-17 fick byta tid med Ingela.. Så jag var i charken.. Så roligt :)

Och eftersom jag inte slutade 21:15 som jag trodde jag skulle göra så åkte vi ut till Annelie och Hans och spelade Absolut överens.. Skit kul spel tyckte jag!

Sen var vi kvar där ett tag, sen åkte vi till Vågbro och hämtade upp Biffen för han hade vart där under kvällen.. Sen åkte vi hem och lagade chili con carne med vitlöksbröd och ris ;) Göttt
Fick även besök av Fredrik.. Men jag gav upp ganska tidigt och gick och la mig efter att vi hade käkat.. Jag sov inget natten innan så jag var dödstrött, och hade skit ont i ryggen..


Idag blir det till att städa och bara ta det lugnt kanske kika på någon film eller något! :)
Har även fixat med albumet, kanske ska göra klart det idag också? Får se hur mkt jag orkar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0