Ingen Cheescake för oss

Det vart inget fika för oss idag, vi mår för dåligt. Och gud vad jag hatar att vara sjuk nu. Nu när jag vill träna så jag håller på dör. Har aldrig känt ett större behov av att träna som jag gör nu. Och det känns även väldigt skönt att jag har all denna motivation  nu. För den kommer jag verkligen att behöva när jag sätter igång och inser hur svag och orklös jag har blivit. Det är juh det absolut värsta som finns när man kommer dit efter månaders uppehåll och man har tappat så jäkla mycket i vikt och man känner att man orkar så mkt mer än vad man gör, man har ingen kondition i muskeln als. Men efter några gånger så är även det tillbaka man bara måste hålla ut och tänka possitivt hela tiden så man inte lägger av och att det känns hopplöst att komma tillbaka, vilket det verkligen gör i början. Men det gåår om man vill.. Och envis det är jag, det har jag alltid varit. Det är det som gjort att jag har kunnat bygga upp det jag en gång hade. Utan denna extrema vilja och tänk så går det inte. Det är det som många personer inte förstår, det är hela inställningen till träningen som gör att man lyckas nå dom målen man vill.. Man måste träna påriktigti även i huvudet. Det går inte att gå dit och köra allt vad man kan man måste köra på ännu hårdare och ännu tyngre för att lyckas bygga. Och sen måste man även äta som en häst så kroppen ska ha något att bygga av!

Åå jag bara älskar denna livsstil. Just nu.. Ibland hatar jag den och fattar inte als vad det är jag sysslar med.

Men det är alltid värt det ;)

Det är även allt det som är roligt. Att alla kan inte lyckas, för alla har inte det där extra i sig.
Då känns det ännu roligare när man börjar se alla resultaten..

Stod nyss framför spegeln och synade mig själv. Jag har inte tappat allting. Men väldigt mkt. Men det som gör det mesta är när man börjar tappa mer fett, som tappar jag fettet på axlarna så ser jag helt plötsligt betydligt större ut. Och det går ganska fort. Det som är det värsta på min kropp det är benen. Jag har gryymt svårt att bygga upp benen. Överkroppen går betydligt mkt lättare, men de har även med att göra att jag hatar att köra ben.

Nää slut pratat nu måste vi iväg och handla....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0