Godmorgon!

Här sitter jag pigg konstigt nog, varken jag eller Christian har sovit bra inatt! Vi skyller på fullmånen.
Har varit och lånat Mamma och Pappas bil så jag slipper gå till jobbet idag när det är så kallt!
Längtar så himla myckt till våren nu, det var riktigt många år sedan jag längtade till våren/sommaren under vinterhalvåret. Men nu läntar jag verkligen till att kunna gå till jobbet med ipoded med grym musik. Och samtidigt göra någon nytta när man är på g till jobbet alltså Morgon cardio. Vilket det blir NOLL av nu på vintern.
Idag jobbar jag 11-18 och efter det blir de Rygg och Axlar. Ska bli så skönt!
Sen hem och mysa ner i soffan med en Protte drink.. Läre npg ta med mig en sån till jobbet också.. Är så dålig på att få i mig tillräkligt med mat under dagen så lite tillskott behövs!


Nu ska jag mysa lite till tvn och kolla på huset som vi vill ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0