Farmor & Farfar

Om du såg mej nu Skulle du våga tro på mej? Du vet jag saknar dej Om du såg mej nu när jag kommit en bit på väg ingen tvekan i mitt steg om du, kom om du såg, här jag...

Och jag glömmer aldrig det du sa du finns kvar och jag minns dig som den vän du var du hade alltid tid för mej jag hade alltid tid för dej

Om du såg mej nu Skulle du våga tro på mej? Du vet jag saknar dej Om du såg mej nu när jag kommit en bit på väg ingen tvekan i mitt steg om du kom, om du såg, du försvann....

Som en fågel från en öde strand i min hand alla ord jag aldrig nånsin fann Och jag skall aldrig glömma bort, att vår tid kan va så kort

Om du såg mej nu Skulle du våga tro på mej? Du vet jag saknar dej Om du såg mej nu när jag kommit en bit på väg

ingen tvekan i mitt steg om du, kom om du såg...... Om du såg mej nu....


En underbar låt med Marie Fredriksson, om jag gifter mig någon gång ska jag definitivt ha den på mitt bröllop tillägnad min farmor och farfar. Jag saknar dom skjut mycket. Dom försvann på tok för tidigt! Dom behövs här fortfarande.

Det finns ingen människa på jorden som ställde upp på mig som min Farfar. Han fanns verkligen där jämt. Jag saknar honom oerhört mycket.



Den här hade jag på Farfars begravning, så jävla sann låt!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick tårar i ögat när jag läste detta och lysasnde på låten ,Så fint skrivet=)

2009-05-13 @ 20:33:04
Postat av: Caroline

Tack så mycket :)

2009-05-13 @ 21:24:03
Postat av: mamma

ja tårarna kommer när man läser din text och lyssnar på låten din farfar var verkligen en ängel och han älskade dig så oerhört mycket jag saknar dom varje dag, älskar dig

2009-05-13 @ 21:44:58
Postat av: svärmor!!!

Guuuuuuud va vackert...du är så go gumman....älskar dig för de...pöss pöss

2009-05-14 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0