Apple + Koss tror jag blir bra :)

Vaknade av att pappa ringde, och nu är jag pigg och tänker inte sova nått mer :)
Ska jobba idag 14-21:15 så jag hoppas alla lort ungar håller sig borta ikväll!!!

Ska väl börja göra mig lite klar så ja hinner äta lunch på jobbet innan jag börjar.
Idag blir det ingen träning eftersom jag jobbar så sent, men i morgon blir det ben och vader! :)

Beställde en sån här liten rolig sak igår, som jag längtar efter då musiken i min mobil suger.
Och den här är så liten och lämplig!

Fick den rättare sagt av Mamma :) Tack Mammii

Sötnos från Apple
Sen ett par lite bättre Koss hörlurar till.


Så nu kan man äntligen NJUTA av promenaderna. Nu blir jag galen för ja lyssnar på samma låt tusen ggr för
de inte får plats så mkt mera ;D sen är lurarna sååå dåliga dom ramlar ur öronen!!!


Byyye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0