Torsdag ;D

Tröttis tröttis tröttis....

Ååå nu håller jag på döör.. Ligger och kollar på BB 06 och gabriella som var med jag har nog aldrig beskådat en större nolla.. haha känns som jag inte klarar av att s något mera för jag blir så arg på denna idioooooot!!!!!!!
Heelt sjukt, hur hon själv anser sig smart! Hon och Linn går hand i hand lika puckade båda två!

Idag ska jag jobba börjar kl 13 :)

Idag ska vi vila från träningen. Skönt faktiskt


Nu ska jag fortsätta se på lite BB sen ska jag börja göra mig i ordning :)


Saknar Christiian.... :( Jag ville inte att han skulle åka i morse.. Han var så tönt söt i sin resident evil t-shirt ;D



Kommentarer
Postat av: Jonna

har du bb på dvd eller har du laddat ner? :p jag har försökt laddat ner men hittar inga bb avnsnitt/säsonger alls.. de är ju så himla roligt :p

2009-03-26 @ 13:45:45
Postat av: Caroline

Jag har det på dvd :)

2009-03-26 @ 20:36:39
Postat av: Flycktan

Haha ja tror jag vet vad det är för skor du köpt..:p

2009-03-27 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0