Snö vila och jobb

Är vad min dag består av!
Det tok snöar. Börjar bli less på vinter nu. Igår var det soligt och de kändes som att våren var påväg. Men icke!!
Börjar jobba kl 15 idag vilket är ganska skönt :) Men eftersom jag slutar kl 20 så blir det vila från gymmet idag! Istället
så ska vi färga håret, börjar se tunnhårig ut nu när mitt blonda börjar synas :P

Jag försöker peppa klinken till att raka sig men ja tror inte riktigt han törs. Men de skulle vara kul om han testade. Jag tror han skulle bli snygg som fan i rakat. Om inte så är det juh bara låta de växa ut igen. Men de är nog ingen risk att han blir ful. Han har juh världens finaste ansikte så då kan man juh inte vara ful. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0