Snart blir det axlar!

Har nyss slutat jobbat! Var även på banken och fick min internet dosa osv :) Så snart är man kund hos Swedbank ist för SEB :)

Nu sitter jag och lyssnar på pepp musik innan klinken slutar då bär det av till gymmet :) Blir axlar idag ska pressa dom som satan dom ska bli så köttiga ;) Så snyggt!

Önskar jag hade lika mkt att ge när det gäller ben också.. Men jag har börjat kört på med benen mkt mer nu, så dom är på g :)

Tänkte försöka ta mig till vågbro idag eller i morgon och hämta min digital kamera så det blir lite mer och bättre bilder :) Mkt roligare då både för er och mig själv, så jag lättare kan se min utveckling!

Snaart ska jag beställa den efterlängtade BB jackan! :) Gillar den med camo ser inte så flickig ut. Gillar inte allt för flickiga saker ;D


NU ska jag lägga mig och glo i väggen och rensa tankarna en stund sen blir dte mer pepp musik och nå käk sen bär det av :)

Mer av Cindy Phillips


Fjärde från vänster! Grym tjej

Tjiiiiiiiiiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0