sjukt ?

Pocahontas om Hårfärgning ;D: Det är så mkt jag skulle vilja förklara för dig! Vi kan ta lite idag. 1. Man ser dig när du röker all days in. 2. När du inte är där och röker så finns det en annan tjej som är i er lägenhet! 3. Vilken granne ser allt detta tror du? Utgå från punkt 1. 4. Finns de så pass mycket insyn att man kan skilja på en naken och en påklädd människa eller så pass mycket att man kan skilja din nakna kropp från en annan naken? 5. När din pojk bodde i Gävle, vart sov han oftast, jo hemma och oftast, frågan är då om oftast är alltid? Nattinatti iaf. Hoppas du inte tar illa upp men du är värd så mkt mer än vad jag inte vill skriva rakt ut! Kanske har ni redan rätt ut detta o lagt de bakom er, o jag tar upp det igen kanske men om ni lagt de bakom er så hoppas jag att ni tar hand om varandra! Du är en cool brud, det är jag övertygad om!

Den kommentaren fick jag nyss!

och eftersom personen är så feg och inte törs skriva sitt riktiga namn!

För det första så är jag hemma i princip hela dagarna och jag har kontakt md christian både via sms och tlfn då han jobbar för vi inte kan vara ifrån varann :P
Sen skulle jag aldrig i hela mitt liv tvivla på honom en endaste sekund.
Jag liksom bor här. Skulle han få för sig att göra något så skulle de knappast vara på ett ställe där jag kan dyka upp vilken sekund som helst!
Sen om de är så att ni sett något så är det nog lasse och anna som bodde här innan. Men jag tänker inte ens lägga energi på det här för jag antar att det är något psyko som vill förstöra någon som är avundsjuk :)
Och när Christian bodde i gävle i sommras var vi inte ens tillsammans och jag bodde hemma ? Jag fattar liksom inte ens grejjen. Jag märker också att personen som har skrivit det där har noll koll.. Och om den syftar på 2år tillbaka då jag OCH christian bodde i gävle så gick jag i skolan där men jag var aldrig i skolan, utan var hemma hela dagarna och vi sov inte ifrån varanndra en endaste dag och har inte gjort det nu heller. Så de är juh ganska glasklart att ni inte ritkigti vet vad du/ni snackar om..

Så tyvärr ni lyckades inte! Och kommer inte göra det heller. För både din och våran skull låt oss vara för fortsätter det här är jag kapabel till det mesta!
Det som gör mig lite glad är juh faktiskt att jag är så lyckligt lottad, att personer försöker förstöra för någon annan vill ha honom! ;D

Och du "personen" vi behöver inte ta det här mera. Orkar knappt läsa. Låt oss och våra liv vara.
Antar att du har ganska stora problem som överhuvudtagit kan skriva nått dylit så sköt dig själv istället!


Och en sak till.. Om ni gillar att spana in mig naken.. Det bjuder jag på ;)

Aja nu ska jag och Christian sova ha de gött allihopa..

Shiit världen är juh full av psykon. Kanske bäst man kikar igenom alla garderober så de inte står någon naken tjej där ;)


Tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0