Provtagning blää!

Har skjutsat min lilla prins till jobbet :) Sen var jag på provtagning på sjukhuset, nu får den här skiten ta och sluta någongång... Jag är sjukt stickrädd och jag hatar att ta blodprov.......... Så nu får de ge med sig snart! Men de gör det nog :)

Nu sitter jag här hemma med Montana och funderar på vad jag ska göra idag! ?
Längtar så sjukt mkt tills vi ska åka till Alanya... Ska bli skönt att få komma bort ett tag :)

Idag ska vi köra axlar mage och lite vader tror jag de var..  Axlar säkert iaf ;D Jag älskar att köra axlar! ;)


Kommentarer
Postat av: Mange

Oj...vad snyggt

2009-03-30 @ 21:31:38
URL: http://www.metrobloggen.se/magnusskog
Postat av: Caroline

Tackar =)

2009-03-30 @ 22:26:48
Postat av: Tess

Snygga axlar =)

2009-04-02 @ 22:45:29
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Caroline

Tack så mkt Tess :)

2009-04-02 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0