Oslagbar

Känner mig oslagbar idag. Vaknade på riktigti bra humör.. Är så stark både psykiskt och fysiskt nu. Och det är verkligen skönt att själv kunna känna sig bra, eftersom det är mig själv jag tävlar emot så känner jag hela tiden att jag bara blir bättre och bättre och det är verkligen skönt att känna så.

Ska iväg och jobba idag 14-21:15 och det känns också helt okej. Haha va ovanligt possitiv jag är idag ;D

Sen blir det även lite vila idag eftersom jag slutar så sent.

Har diskat en del nu i morse och nu ska jag gå in i duschen.. Sen innan jag börjar ska jag gå in till Ingela en snabbis och kolla om det har lossna massa hår det känns som de.. Och isf så får ja beställa ny tid för att sätta i mera :)






Tjiiiing

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Bra gumman..fortsätt me positiva tankar...för man blir va man tänker...puss på re gohjärta

2009-03-03 @ 11:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0