Omg vad kommentarer

fan va kommentarer jag har fått.. Tack så mkt allihopa!

Och jag var in på dollys sida och ser där att hon inte är särskilt ärlig..

jag skrev till henne..

typ såhär.. kommer inte ihåg precis vilken ordning..

Jag tycker det är sorgligt att hon ska behöva visa upp sin kropp på det där viset för att få besökare.
Sen skrev jag att jag TROR det är väldigt fååå killar som vill ha en sån där tjej.. Visst de kanske vill
ha henne över en natt men inte så mkt mer. Visst de finna undan tag även där..
Och att jag tycker att dte är sorgligt att man kan ha så lite självrespekt..

Nått sånt skrev jag..

Sen såg jag att hon hade kommentarat nu också om min kille.. Att han hade skrivit till henne.. Hmm jaa först nekade han en kommentar hon skrev, sen så skrev han inte något snällt till henne för han försvarade mig då jag var med.

Jag förstår om du är avis för han är väldigt fin... Och han älskar muskler inte fläsk!!


Peace

Kommentarer
Postat av: Annie

haha tycker han om a kupa också? :) De va inte så du skrev du skrev att killa bara vill knulla mig osv. Något du inte alls vet något om som är helt respektlöst ja skrev du ser ut som en man vilket du gör :) Ja har absolut inte ett enda gram fett på min kropp är 165 väger 50 kilo. Du lär ju vara avundsjuk om någon som ens börjat skriva onödigt? Jävligt omogen!! Jag har också fått riktigt många kommentarer om hur FUL Du är :) Pusspuss

2009-03-14 @ 15:06:58
URL: http://www.metrobloggen.se/dollie
Postat av: Annie is the shit

och seriöst caroline tror du ja bryr mig om din kille ? haha har en kille som är femton ggr hetare. Som är deffad som de ska vara inte fint annars. Han ha skrivit till mig på msn för ett tag sen inget han säkerligen kommer erkänna. Inte på min blogg som du tror. Ser inte att du fått några kommentarer hah skratt ? Ljuger du nu igen:( De räcker med att du ljuger om att du är en kvinna när alla vet du är en man :O Behöver inte ljuga om att du är populär också. Isåfall min förtjänst. Du kan ju in och läsa alla kommentarer folk skrivit om dig i mitt inlägg om dig :) Dom är hemskt vackra. Ne nu ska jag inte ljuga fy på mig. Detta är mitt sista patetiska inlägg till dig sen orka jag inte för du är inte värd det grabben :) Nu ska ja gå och mysa med min kille som ska ta på min underbart vackra lilla tighta rumpis :) Puss på dig. Take it easy out there. PEACE!

2009-03-14 @ 16:12:04
URL: http://www.metrobloggen.se/dollie
Postat av: Anonym

Haha, så jävla bra skrivet av dig! :)

2009-03-14 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0