Nyvaken

Gaah vaknade precis.. Jag har inte sovit så mkt inatt pga våra cp grannar. Det lät precis som ett gäng muslimer som tävlade i vem som kunde överösta vem mest på persiska! Det lät seriöst som dom var i vårat vardagsrum! Tyckte mest synd om Christian då han skulle upp och jobba den stackaren!

Jag ska försöka åka till vågbro idag och hämta kameran :) Sen ska jag även hämta lite kläder osv :) Men kameran är viktigast så jag kan proppa bloggen full med massa bildeer!

Eftersom vi vilade igår så blir det gym idag blir axlar och vader. Sen kanske Kalifen ska med och träna också. Det är en kompis till Christian men han är väl även en kompis till mig ;D Haha Sen idag på gymmet ska dom ha möta om vad de ska ta in för nya saker och där har vi verkligen åsikter. Jag saknar verkligen en Tbar en vadpress och en sån där maskin som man sitter i och kör baksida lår, har ingen aning om va den heter men man sitter iaf och hänger på egna vikter på sidan, sen trycker man benen emot sig! ;)

Nu ska jag ta mig en kopp Cafe au lait sen försöka vara klar till Christian kommer hem på lunch och se om jag kanske kan låna bilen :)



Min sexbomd ;)

Tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0