Melodifestivalen

Vad händer???????

Vad gör svenska folket..

Huuuuuur kunde den där låten vinnaa??
Och hur kunde snälla snälla jävla snälllaaaaa ens vara meed...


Heeeeeeeeelt sjuuuuuuuuuuuukt!!!!!!!!!!!!!!!!

Var hemma hos Carro och kikade på melodifestivalen...

Innan var jag hem till Linda och träffade Milton.. Linda är min kusin och Milton är hennes barn som är 3 månader tror jag :)
Han var så otroligt pratig och hoppig hur söt som helst :) Måste åka dit igen innan hon åker hem till sthlm.. :)

Nu blir de sängen..


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad snygg du är!!!! Är så avundsjuk och det är jag nog inte ensam om! Milton är 4,5 månad ju:)

Puss

2009-03-15 @ 15:58:31
Postat av: carina

låt den där bimbon tycka vad hon vill ,var in och titta på hennes blogg,det var sorgligt att se nått så djävla patetiskt,det spelar ingen roll hur hon skulle se ut men är man naken och ska fläka ut sig som en porrdrottning,det måste vara hennes sista försök att bli poppis stackars lilla människa,det är väl inte konstigt att killar skriver att hon är snygg dom vill ju se mera,annat med dig du är ju seriös och mycket snygg avundsjuka tjejer ska du inte bry dig om lycka till

2009-03-15 @ 23:24:25
Postat av: Tess

men jag måste bara fy fan vad trög människa du har med o göra haha. Jag spydde lite när jag var inne på hennes blogg :P

Trodde jag hamnat på en amatör porrsajt först haha.

Du var grymt snygg! Och det är inget fel med att vara vältränat som tjej så länge man inte ser ut som en bodybilder med hormonrubbningar haha men så långt tror jag inte du tänkt gå. kram

2009-03-16 @ 16:01:57
URL: http://beautikiller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha patetiska kommentarer :) thats for real. Kan inte mer än skratta att folk fortfarande orka prata om mig :) ni gör mig bara mer känd. smilis Ps. Skulle jag vara avundsjuk på denna brud caroline? haha yeah right önska ja hade A kupa och såg ut som en man i kroppen jepp. Ska försöka efterlikna henne. Ett tips träna inte så mycket bröst då fettet försvinner och bli till muskler bara. Inte fint. Nån som är fint tränad är Annie bunny på metrobloggen hon som är tillsammans med en jätte stor biff henrik? eller nått. hon är fett fräsch hellre ser ut så än så som du ser ut. Skamligt.

2009-03-16 @ 21:16:45
Postat av: Ante

Om du nu inte är som du säger, avundsjuk! Varför kikar du då in här stup i kvarten å måste vräka ur dig en massa dynga över Caroline? Klä på dig lite kläder å skaffa ett liv, kan tänka mig att du känner dig frysen ganska ofta, men de ä väl inte så konstigt när man går runt naken hela dagarna.

Ursäkta Caroline! Iaf så tycker ja de ser skitbra ut, inge å bry sig om va den där säger. Tycker de bara ä roligt me tjejer som verkligen satsar på träningen å kör hårt, fortsätt på den stigen!

2009-03-17 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0