JAG ÄLSKAR CHRISTIAN THUNBERG

Han är den absolut underbaraste person som går på denna jord!


Det finns ingen som honom... Ingen kan någonsin jämföras med honom...
Han är den bästa av dom bästa!!!!!!!!!!
Det finns inte ens tillräckligt med ord för att skriva hur mkt jag älskar honom!










Dolly
Jag får hur många kommentarer som helst av dig.
jag märker att du är avundsjuk. Men de gör ingenting.
Men jag märker att du inte är så påläst om träning.
Man kan inte punkt förbränna. Man kan inte välja att
fettet inte ska försvinna på tuttarna tex.
Sen framhäver musklerna de "riktiga" kvinnliga
kurvorna. Som är mkt sexigare!
Så nu vet du hur det ligger till. Nu behöver du inte kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: Nina

Alltså ursäkta mig att jag lägger mig i men jag måste bara säga att jag kikat in i din blogg ett tag och är också träningsfreak! Du har en grym kropp och tjejen som slänger skit på dig verkar ju va lagomt omogen, och fruktansvärt osmakliga bilder lägger hon ut också, skriker -Se mig där, tyvärr, dålig självkänsla är alltid tråkigt! Din kille la ut en bild på din rygg/rumpa och hallå, kan man få fastar rump, you go girl, keep up the good work!

2009-03-17 @ 22:29:07
Postat av: Caroline

Taaack vad glad jag blir :)

2009-03-17 @ 22:39:23
Postat av: Nina

Va så lite så =) En fråga, brukar du köra utfall och grejjer lr? Jag har väntat lite med det i min träning för jag är rädd för att få för stor rump, måste dock "lyfta" den lite nu har jag kommit i underfund med =) men jag kör på med springning och spinning än så länge så man blir lite fastare iaf =)

2009-03-17 @ 23:45:34
Postat av: Caroline

Jag brukar köra benpress, hacklift och utfall. Jag varierar lite. :)



Det är nog ingen fara att du får för stor rumpa, den formas bara till det bättre :)





KÖR HÅRT BRUDEN!

2009-03-18 @ 10:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0