Jackaan

Har precis vart och tagit prover. Christian skjutsade upp mig innan han åkte till jobbet. Och när jag kom dit så var det 16pers före mig..... Så jag satt och väntade i 45min vilket var gaanska drygt....

Ååååååå ja tror det kommer idag hoppas hoppas hoppas :)

Better bodies



Skaa även jobba idag :) Känns helt okej, jag har vart ledig nu i två dagar så nu börjar man få myror i brallan!!!
Här hemma blir det spel kväll för grabbarna så ja antar att jag kan knappast komma hem och lägga mig och vila, då Christian skriker som en tjej när han blir rädd i spelet hahah :D
 
Ska ner till Ingela också innan jag börjar, hon hade glömt att ta med sig håret igår :P Så jag får de idag ist innan jag börjar som tur är.. Nu ser jag ut som att jag har typ 5cm mellan varje slinga haha ;D

Blir även vila från gymmet idag. Känns som man behöver de är helt mör i ryggen sen igår.. Och super träningsverk fortfarande i bröstet! Men i morgon så blir de träna tror det är axlar som är på tur.. Och ska även spraya oss med spraytan så man blir lite brun. Jag ser bara tok fläckig ut just nu för de har börjat lossna överallt.. Händerna är värst men men sånt man får ta ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

bara så att du vet så har Dollie på Metro skrivit ett ganska taskigt inlägg om dig här: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7931732



Tycker att det hon skrev var att gå lite väl långt och hon verkar inte kunna ta kritik på det du skrev. Tänkte att du kanske ville veta de!

Ha de bra!!

Kram / Emma

2009-03-13 @ 13:51:44
URL: http://starkaemma.blogg.se/
Postat av: jessie

trevlig blogg=)..

2009-03-13 @ 18:55:00
URL: http://metrobloggen.se/jessieErlandsson
Postat av: Anonym

Hej!



Ville bara säga jag läste om din kommentar på lillaXtras blogg och att jag tycker du har FET snygg kropp medan hon är fet och otränad. Tycker hon verkar otroligt omogen och spelar bara på sex för hon inte har annat att komma med. Avundas dina armar, ser grymt bra ut och P.s: HM kickar ass! Just från den skivan finns mycket bra.

2009-03-13 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0