Bröst = Fett

Någon som proppat hjärnan med silikon tror jag!

När man tränar väldigt hårt och fettet försvinner försvinner även mkt av brösten. Ingenting som stör mig
Då jag hellre har en fast rumpa och magrutor ist för 2 fett bomber!
Om man kallar sig vältränad och inte har fett på kroppen då har man synliga magrutor och synliga muskler.
Vilket är jäkligt snyggt enligt mig.

Men har man stora äkta bröst och en stor rumpa utan muskler så är det fett..

hoppas de gick in i din iq befriade hjärna.

Kvinnliga kurvor = Fett

Jag ser inget fel als med att ha det. Men att påstå att det är osexigt att ha små bröst för man är vältränad. Då tycker 
jag att iqn visar sig vara ganska låg.

Sexigheten sitter inte i att fläka ut sig på internet och trycka upp brösten framför kameran.
De är bara bevis på dålig självkänsla, och att man har ett enormt behov av uppmärksamhet!
Vilket jag tycker är sorgligt!
 

Peace out


Grabben


Kommentarer
Postat av: annie

haha du försvara dina a kupor ser jag. Mina bröst är fasta och inget fett. Bara för man inte träna sina bobbisar har man fett då eller? så alla tjejer som ha c-D kupa äkta har fett? haha du måste nog vara bland dom patetiska människorna på jorden. Ja man vill ju säkerligen hellre se ut som en man i kroppen än ha kurvor och vara kvinnlig ska nog ha en omröstning på min blogg. Hellre fläka ut mig än att se ut som dig. IQ befriade apfan. Jävla man fattas bara hår i fejset också sen är du klar äckel

2009-03-15 @ 18:26:04
URL: http://www.metrobloggen.se/dollie
Postat av: the sweetest ass in the world.

förresten du lär ju ha lika dålig självkänsla då? eftersom du också fläka ut dig med gymbilder ha du ingen självrespekt lr? :P Din kille i kalsonger också va tycker du om hans utvik då? haha du klaga på mig när ni är likadana båda två. Bara patetiskt väx upp tjejen

2009-03-15 @ 18:27:38
Postat av: Dollan who fucking else? ;)

Du är ju tvungen att skriva inlägg varje gång också. Snacka om dålig självkänsla. Du tycker mkt är sorgligt du, Men ja tycker fula träningsfreak är sorgliga hela deras liv går ut på kost och träning, Jag tränar några gånger i veckan det räcker man behöver inte vara fet för man ha kurvor. Du är störd som ens tror det. Mina muskler sen long back time sitter kvar då ja själv va träningsfreak vilket ja ångra enormt. Men skriv inte att ja är så sorglig blabla uppmärksamhet, Varför träna du och se ut som du gör då? Samma grej uppmärksamhet våga stå för den du är istället för slänga skit på andra. Tycker du är extremt omogen och sorglig till botten. Extrema komplex eller? eftersom du va tvungen att lägga ut inlägget om dina taxrattar.

2009-03-15 @ 21:28:19
Postat av: Jannie

Oj oj oj... har var det bloggkrig. har skrivit till dig förut carro att jag hoppas att få se dig på scen inom kort och längtar till det=) Grym fysik och söt är du också..



MEN... vem har skrivit "Kvinnliga kurvor = Fett"?



vad är det för prat?...Mvh Jannie

2009-03-17 @ 15:18:29
URL: http://lindgrenjannie.blogspot.com
Postat av: Kristina

Intressant diskussion ni har.

Jag ser de som att två skilda världar ha krockat med varandra. Fittnes och glamor kan man komma längre från varandra? Två kulturer med olika ideal.

2009-03-17 @ 15:59:52
Postat av: Caroline

Jannie



"Dolly" Påstod att ett par stora äkta bröst inte är fett.. Men de är juh hela bröstet! Endast en pik till henne..



Tack.. Kul att du tycker ja ser bra ut i kroppen :)

2009-03-17 @ 22:38:19
Postat av: Jannie

Hahaha... men vad tusan.. bröst är ENBART fett...=) Ha en trevlig dag och helg.. Skaka av dig negativa kommentarer.. rena avundsjuka!

2009-03-18 @ 10:22:18
Postat av: Sara

håller fullständigt med dig! / SL lyftare

2009-03-19 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0