Vart ska jag ta vägen?

Ååå vad jag är trötttt....Det är så sjukt varmt i vårat sovrum så de går fan inte att sova.. La mig med huvudvärk igår, och vaknade med det idag.. Uschhh vad drygt..
Jag fattar inte. Dom dagar då jag är ledig är jag helt orklös jag orkar ingenting ja orkar knappt stiga ur sängen.. Känns så himla tråkigt! Känner mig sjuk fast jag inte är det.

Jag har bio biljetter som jag hade tänkt att använda i helgen. Ville gå på bio i gävle, meeen de verkar inte bli så. Blää

Jag funderade lite igår.. Jag trivs i Söderhamn ganska bra.. Man känner de flesta och man har alla vänner och släckt här. Men snacka om sjuk stad!
Vi har ett fik här som heter furan. Dit går man och snackar skit om alla, särskilt dom som har lyckats med något dom snackar man lite extra om... För man kan juh aldrig vara glad för någon annans skull ? SJUKT.
Det är nakdelen med att bo i en liten stad, folk har så otroligt lite att göra så deras största intresse är att snacka ner andra människor. Tragiska människor finns det gott om i Söderhamn!

Man kanske ska ta och fytta ändå?

Men liksom Christian vill flytta till Gävle men gävle trivs inte jag i tycker den staden är lite menlös och har storstadskomplex.
Stockholm, älskar jag meeeeeen de tar en evighet att röra sig i den staden och det är dyyrt om man vill bo fint!
Göteborg, där känner jag absolut ingen och hittar inte någonstans.
Malmö, Christian skulle aldrig flytta till skåne tyvärr.. Jag bara älskar skånska ;D

Vilken dryg tänkar dag jag har idag känner jag! Jag vill bo här men jag börjar lessna på allt jäkla snack och alla idioter! 

En sak är faktiskt possitiv med gävle det är WOC. Vilket underbart gym, det är något jag saknar faktiskt!!!!


Nä nu ska ja ta lite frukost och försöka komma på vad jag vill i mitt kära liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0