Underbar bild!

Hittade en underbar bild på mig och Christian sen första sommaren vi vart tillsammans..

Väldigt gammal bild men sååå fin!



Ganska skoj.
Jag hade precis kämpat med att fått håret blondt den sommaren..
Sen när jag väl är blond så går jag till frisören och sätter i massor med löshår för massor med pengar!
Nååååågra dagar senare så ska Christian färga sitt hår svart.. Och jag vart sugen, på att ta någon liten slinga bara.
Christian började ha i lite färg.. Och som sagt resultatet vart inte det bästa så det var bara att ha i hela skiten och färga håret svart igen! Någolunda irriterad men ja kunde juh inte visa den sidan av mig ännu ;)
Hade det vart idag hade det blivit krig! Hahaha :)

Har suttit och kollat igenom massor med gamla bilder så himla skoj. Hittade även en till bild.
Jag älskar den bilden på Christian.. Ja kommer nog få sota för att jag lägger ut den men jag bara måste.
Han är så himla söt på den!
Dock är de väl minst 2 år sen ;)



Nä nu ska jag åka och köpa mitt förbaskade smink!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0