Söndag!

Japps precis vad det är idag Söndag! Skit tråkig dag. Men ändå ganska skön!
Har vart och stor handlat vi köpte masssaaa goo mat så nu är man på topp igen!
Älskar när det är full späckat i kylskåpet. Christian ska åka och köra lite ben med Pierre
jag blir hemma har inte kommit igång ännu! Ska ta tag i allting snart, måste bara få lite motivation!

Lördagen jobbade jag 10-19 ganska drygt pass. Men de gick ganska bra ändå.
Efter så åkte vi hem till en kompis som hade fest och kikade lite.. Jag drack lite öl medans Christian var nykter som vanligt ;) Måste juh ha någon som tar hand om mig!

Vi började även kika på en film i går när vi kom hem. Den verkade bra men jag somnade på en gång. Får kika i kapp nu medans Christian åker och tränar! :)


Nää nu ska jag ta en Cappuccino med Marabou bitar i :):):) Och mysa ner med min älskade karl. Som jag tycker lite extra mkt om idag! :)



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0