Semla och Snöstjärna

Äntligen har man slutat.
Så himla jobbigt att sluta 21 i en Ica butik! Folk som vägrar gå ut, och folk som kommer 2min innan man stänger!
Blir galen på det!!!!

Har varit sjuk i en vecka nu så jag har inte tränat någonting. Skit trååkigt!
Jag hade precis kommit igång med träningen, då åkte jag på influensa.
MEN har äen vart borta ganska mkt innan det från träningen för jag fick något som heter Giftstruma så jag har varit väldigt dålig en längre tid. Men fick operera bort min skäldköttel de 1 december efter 6 månaders väntetid! Så nu är jag frisk igen och på mitt allra bästa humör ;) Fast Christian har nog lite andra åsikter om mitt humör haha!

Hittade en rolig bild också dock är den lite gammal men de är en för och efter bild på mig sen jag tränade ganska hårt i gävle. :)


(Den första bilden hade jag tränat 3 veckor, och den andra bilden är 8månader senare)

Nu blir det mys och film med gohjärtarna mina ska även mumsa lite semla och snöstjärna som ja fick med mig från jobbet !
Pineapple express ska vi se, hoppas på att den är bra!

Tjing

Kommentarer
Postat av: anniebunny

Vad kul att du hittat till bloggvärlden! :) Duuuu, den utvecklingen var inte och leka med! grymt!!!



// annie

2009-01-21 @ 23:27:36
URL: http://metrobloggen.se/annamarialacatus
Postat av: Caroline

Jag vet,är lite efter sådär ;D Men jag har hållt utkik på er ändå!!



Dock är den bilden väldigt gamal. Få se till att köra igång lite hårdare nu så jag kan posta någon ny bild :)

2009-01-21 @ 23:31:39
Postat av: sara

Tjaaa..beror på vad man tar för "tillskott"... normal person lägger på sig ca kilot i rent muskelmassa per år...

2009-02-13 @ 14:55:56
Postat av: Caroline

Tjenare "Sara".. Då vet jag inte riktigt hur du tränar och hur du äter? hahaha...man kan lätt gå upp 5 kg ren muskel massa första året man tränar, säger du imot det så kan du inte mycket här i gym världen!

Börjar man i rätt ände så går det rätt snabbt och jag tränar med min pojkvän som tränat snart 10 år!

2009-02-15 @ 11:47:47
URL: http://carolineanderssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej då är du den enda världen som kan lägga på dig REN MUSKELMASSA 5kg per år. Googla, fråga dietister, personlig tränare vad som.



Men bra gjort av dig isåfall

2009-02-19 @ 09:37:29
Postat av: Caroline

Jag skrev FÖRSTA ÅRET! Sen har jag inte påstått att jag har gått upp 5kg heller utan jag skrev att man KAN göra det..



Ja de är bra gjort av mig.. Tack så mkt :)

2009-02-19 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0