RockNrolla

Jag har äntligen slagit mig till ro vid min kära dator! Sjukt jobbigt arbets pass idag. Men jag överlevde!
Fick jätte ont i huvudet när jag jobbade så jag slängde ner två treo i ett glas med vatten utan att ritkigt kolla! Sen tyckte jag att det skummade lite väl mkt, men jag tänkte inte så mkt mer på det. Tills jag fick jätte ont i magen, kändes som magkatarr ungefär. Då insåg jag vad det var! Någon idiot som inte diskat glaset ordentligt så det var diskmedel kvar. Inte undra på att det vart så mkt skum! ;D Haha

Funderar på att följa med Christian i morgon bitti och köra lite bröst! Tycker jag är så pass frisk nu! Men santidigt lockar det att ha en sovmorgon det är nämligen min enda i morgon! Får se hur det blir.

Nu blir det iaf film RockNrolla med mina hjärtan !

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0