Kusin vitamin

Yepps! Christian och Pierre sitter och nördar framför projektorn med NHL 09.. Blääääääääääääää
Jag är ganska spel tokig av mig jag med men INTE INTE INTE sport spel tex Nhl fotboll osv!!!
Jag gillar Craaash bandicot Ratchet & Clank osv ( stavade nog inte rätt där )

Strax kommer min kusin hit som ja inte träffat på år och dar! Ska bli lite roligt att träffa henne :)

Hahahahaha Pierres sköna kommentar

" Är katten mörkrädd ?
- Nej
Nehe tänkte eftersom ni hade lampan på toan"

HAHAHAHHAA



Här har vi en bild på mig och mina kusiner hahaha ;D



Jag , Sandra , Elin




Jag , Mamma



Sandra


Haha fan va sötaaaa vi var då! ;D

Nu blir de nog mord på mig ;)


Tjiing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0