Inget vatten ingen värme!!!

Tröttttt är bara förnamnet av vad jag är just nu! Idag så finns det inget vatten och ingen värme i våran lägenhet!
Hur drygt som helst! Fick en lapp hem i förrgår om att det skulle stängas av idag från 07:30 så jag tänkte
kliva upp lite tidigare så jag hann duscha. Men det sov jag över! Så nu sitter jag här och kan inte duscha innan
jag ska jobba! Ganska tjatigt med tanke på min morgon frilla! Men men :)
Monster pass idag 10-20 usch känner att min kropp är på tok för trött för det, men jag är ledig i morgon och får
förmodligen sova ut då hoppas jag.

Tänkte bjuda på en "gammal" bild igen ;D



Poserings träning med Palle ( Han vrider och vänder på mig så de ska se någolunda normalt ut,därav
handen på min axel )



FRIDA! Så här vit är jag nu!




Nä nu måste jag ta och lyfta på arselt så jag hinner pussa om Christian lite
innan jag börjar!

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0