Frankrike ? :S

Huhu ;D Vaknade nyss och är faktiskt ganska pigg, det händer inte ofta. Har sån träningsvärk i ryggen, var det jag vaknade av.. ;D

Ska träffa Jossie kl 13:30 riktigt kul har inte sett henne på år och daaar. Och nu flyttar hon till Frankrike så vi läre ju ses innan dess :)

Min dator har blivit helt knäpp den söker efter nått i usb uttaget fast det inte sitter något där, och är allmänt störd!!!
Går datorn sönder då dör jag!

Får se om det blir träning ikväll jag har träningsverk i hela mig så de lutar mot vila... Skulle vara skönt också med en lugn och skön fredagskväll för en gångs skull! :)

Nää nu blire dusch och lite städa


Tjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0