TRÅKIGT

Jaa vad ska jag göra ända till kl 15 ?
Nu har jag diskat och bäddat sängen.. Jag har inga Ciggaretter och hur jag ska överleva det till kl 15 det är de största problemet! Det är nog lika bra att sluta... Om det vore så lätt som det var att skriva det. Jag ska ge det en ärlig chans snart mycket snart måste bara få upp motivationen lite och komma på vad jag ska göra ist. För de känns som att jag inte kommer lyckas att bara pang sluta. Bara tanken får mig att få panik. Så jag måste komma på något!
Med tanke på att både min Farmor & Farfar dog i Cancer och Farfar dog i lungcancer pga rökning och då slutade han för 30 år sedan innan han dog! Det borde juh få mig att tänka till men de är som att man bara struntar i att tänka på det. Eller man försöker ljuga för sig själv att det inte är så.
Nä det är jobbigt och dyrt att röka, sen luktar man illa också. Så jag ska verkligen försöka ta tag i det här jag måste!

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu och göra mig i ordning så kan jag bara ligga och slöa sen tills jag ska gå! :)

JUST JAAH JAG SKA JUH ÄTA LITE KORVGRYTA ;D MUMS

Ja precis de ska jag göra seeen sk ajag duscha :)




Tjiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0