Toalett krash

Så nu har jag precis kommit hem :)  Jobbade till kl 14:30 sen umgicks jag lite med Carro.. Sitter och håller tummarna nu att det blir träning idag. Ser ut som det blir bröst isf.. :) Jag är super taggad.. Det är så himla roligt att träna nu igen.. Skön känsla.

Tänkte hämta min kamera idag med jag har ingen bil så de går inte tyvärr, får göra det en annan dag ist!

Nu ska jag ta det lite lugnt innan de blir gym förhoppningsvis....

Just ja var på toa nyss.. Och våran toa läker såg ja :S Dom har nyss varit här och lagat den en gång.. Kul om man måste ringa en gång till.. Dom läre juh fundera vilka brak lass vi lägger av haha....


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0