Tisdag



Beställde nya tlfner igår ifrån The Phone House istället.. Hoppas på att dom är bättre.. Ringde dom nyss och Tlfnerna finns i deras lager så vi har dom förmodligen på Fredag i värsta fall Måndag!

Men ja säger en sak BESTÄLL ALDRIG NÅGONTING FRÅN PRISPRESS.COM ETT VÄRDELÖST JÄVLA FÖRETAG SOM ENDAST LURAS! Fy faaaan vilket jävla möggligt företag!

Nu är jag på liite bättre humör iaf :) När jag VET att tlfnerna finns och att vi kommer få dom. Men ja vågar inte hoppas på för mkt nu heller då blir jag väl galen om dom inte kommer haha :)

Idag äre vila och jobb.. Ska jobba till 21:15 så idag får klinken massa bullar och grejs, då blir han glad:)
Sen läste jag att jag tydligen ska massera honom också.. Kan bli ganska jobbigt efter att man har jobbat till 21 men vad gör man inte för sin goprupp!!

Nu ska jag slänga mig i sängen igen och dricka lite Cafe au lait ;)


Och hörrni snart äre Torsdag då äre håååååårfixar dag hos Ingela ;)

Tjiiiiiiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0