Söndag är en värdelös dag!

För de första är det städ dag enligt Christian och städa är inte det bästa jag vet precis ;D
Sen är det en konstig dag som man är seg och trött och mår konstigt av!!
Och det förstör träningen därför ska man inte träna på Söndagar för de brukar aldrig gå bra då! Inte för mig iaf!
Så antingen blir det vila idag eller så kör vi på axlar. Som sagt bättre ett dåligt pass än inget pass als ;)

Nu har jag skurat spisen fläkten och tvättstället. ( klappar mig själv på axeln ) Sååå duktig!
Nu är de damsugning på tur, sen ta tag i alla kläder de är nog de värsta!

Sen blire nog mat med Pappa eftersom mamma jobbar till 21, och han gillar sällskap på Söndagar och de gillar vi. Kina mat sitter juh aldrig fel ;)

Nu ska jag gå och damsuga, men först ska jag pussa lite på Christian och berömma honom för att han står ut med en sån latmask som mig :D


MOOOOOT DAMSUGARN





Tjiiiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0