Sikken daaaaag

Puhuu ÄNTLIGEN kommit hem. Började jobba kl 14 idag... Och slutade 21:15 men eftersom allting strulade så kom ja hem nyss.. Gick inte att tömma Cash guarden och en frys gick preis sönder.. Typiskt när man vill hem en lördag kväll.. Fick även med mig 6st semlor hem so jag tänkte ge till Christian och Pelle som har suttit här och spelat typ hela dagen :)

Och till råga på allt så direkt när jag parkerat så kommer polisen och frågar efter körkort och jag får blåsa. Sen nämnde dom att bilen såg ut som en snö boll haha och därefter vart det tusen frågor, om vems bilen var bla bla osv.. Jag var fan rädd första gången jag blev stoppad då jag kör själv haha ;D eller stoppad och stoppad jag ade juh iofs redan parkerat :P

Undra vad som händer här näst?

Nu ska jag blanda min Chips och dipp och mysa ner i sängen och kolla lite på film och ladda inför benpasset i morgon! :)

Och idag har jag saknat min babe så otroligt mkt så han ska jag pussa på masssoooor i kväll...







Tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0