Ryggen som piskades idag

Skönt nu har vi nyss kommit hem.. Har vart och kört rygg.. Drog direkt från jobbet så jag är ganska så trött. Men det gick bra att träna ändå körde riktigt tungt och det kändes bra.

Ska lägga oss och se på film strax... Christian sitter och spelar nå resident evil 5 haha ;D Ser ganska kul ut... Får testa de i morgon när han jobbar och jag är ledig.. För nu ska ja bara hoppa i säng och se på fiiilm :D
Body of lies ska vi se :)



Och jag har besluts ångest.....
Jag vet inte om jag ska vara blond eller mörk.. Blir tokig på det hära!!!






Christian håller nog på att bli galen på mig och detta satans hår och lika Ingela som klipper mig ;D











Tjiiiiiiing




Kommentarer
Postat av: Christian

meeeeeen neeeeeeeeeeej färga inte håret nu igen, orkar inte med det =)

Postat av: Caroline

Vi får se :P hihi Sorry Babe

2009-02-06 @ 10:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0