Pump

Fick sån satans pump i mina armar. Tycker nästan de är obehagligt.. Armpasset gick riktigt bra. Jag älskar verkligen armar för det är min bästa muskelgrupp...

Ligger och tok fryser nu, känns som man aldrig tinar upp när man väl varit ute, det är så himla kallt ut.. Uschh!
Har fipplat med min tlfn hela dagen jag förstår inte så mkt av den ännu. Men det går frammåt iaf!
Har vart och fikat idag med Carro och Sandra riktigt mys faktiskt.. Sen var jag och Sandra hem och spelade lite Gutar hero Woldtour.. Vi var verkligen grym! ;)

Nu blire lite mys framför tvn ;)

Ska försöka hämta kameran i mogon så de kommer upp lite färska bilder på mig hoho :)

Tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0