Prottis äcklis ;D

Bröst vart det. Gick riktigti bra de vart jag Christian och Emir som körde.. 
Synd att jag inte han hämta kameran idag :(

Känns så roligt jag är så motiverad till att satsa till sommaren, men jag tänker inte sätta några höga krav på mig själv ska göra så gott ja kan får vi se hur det går. Kan bli gaanska tight att både bygga och dieta till juli. Men vi får se hur långt jag hinner :)

Snaart ska jag beställa lite nya kläder lite Ed Hardy och lite från better bodies kollade på lite idag.
Riktigt läckra kläder... Kommer bli sexigast på marma gymmet haha Jeeejj til mig ;) Verkligen riktigt stort!
Nä då men fina kläder var det iaf :)

Nu ska vi slänga oss i sängen med en varsin prottis äcklis som dom heter nuförtiden. Och se på Hide and Seek och efter det blire Victoria Silvstedt Jiho :)

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0