Ny dag nya möjligheter!

Oja.. Meeen jag har en liten känsla av att mitt paket inte kommer idag heller. Skulle inte förvåna mig. Har inte särskild tur när det gäller sånt här verkar det som ;D

Men men kanske kanske inte. Jag hoppas verkligen dom kommer idag! Dom saaa att dom hade skickats igår då borde dom vara här idag!

Har sovit tills nu var mkt skönt. Nu ska jag göra mig i ordning och sen hämta peketet om det har kommit sen blir de mat sen träning på faxe med Carro... Jag brukar aldrig träna där, men idag blir ett undantag då jag missade träningen igår.

Nu ska jag torka håret och inte hoppas för mkt på paketet då blir ja bara besviken :P


Tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0