Inget paket från gymgrossisten!

Nix pix... kommer i morgon då för den skickades igår.. Så i morgon kommer paketet och jag jobbar buhuuu :(
Men jag slutar kl 15 så då hämtar jag det på en gång :P

Ska iväg och köra armpass på faxe strax med Carro ska bli kul :) Få se om de bara blir rörigt för ja inte ritkigt vet vad som finns där eller om det kanske blir grymt ;)

Christian fick precis sitt paket från hans sponsor proteinbutiken fick lite kosttillskott och en skit snygg tröja! Som jag vart såå avis på och beslagtog för en stund ;) jag vill också ha en sån!
Och min stackars klink e sjuuk :( Jag fick åka och hämta honom idag från jobbet.. Så nu ligger han här och mår piss.. lill stackarn!


Nu blire prottis och sen gym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0