Give meeee ;)

Nu ska då benen VÄXA... Körde på ganska bra på benpasset idag.. Sen vart vi bjudna på kina mat av Pappa riktigt gött!
Nu ska vi ÄNTLIGEN se madagaskar 2 hihihi har längtat :) Sen ska jag se Beck - flickan i jordkällaren. Och då blir det nog lite spela för Christian han gillar inte Beck så mkt :P Konstigt nog..

Har kommit på vad jag ska göra med håret nu iaf! :P
Ska sätta i massa mer löshår nu i Februari och sen kanske färga de mörkt i Mars och då kan jag lättare göra massa roliga slingor också typ röda och plommon och sen resten svart! :)

Nä nu ska benen få växa liite

Och jag ska lägga mig och mysa lite med min Doyle ;) Hahaha




Tjiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0