Dåliga människor

Finns de tyvärr för många av!
Jag blir så jävla less på folk som inte kan visa RESPEKT mot andra!
RESPEKTERA att man har ett förhållande RESPEKTERA att man inte tycker lika OSV!

Jag försöker skita i mkt saker som händer och som jag hör men i bland så kan de koka över.. Och det börjar göra det för mig nu!:

Om man ser en kille som har en flickvän eller tvärtom INTE FAN är man väl på den personen då? Det är respektlöst och så fruktansvärt PINSAMT!.

Jag skulle aldrig tvivla på Christian en sekund men bara grejen är irriterande!
Men ja får nog lära mig att leva med det och vara stolt över att jag har en sån otroligt snygg pojkvän!

Och efter en sån skit stövel som jag faktiskt har varit och betett mig så jäkla illa mot honom under den tid de var slut! Och att han ändå vill ha mig säger nog ganska mkt av hur mkt han tycker om mig..

Ibland kan jag nästan få ångest över att jag kanske inte jämt uppskattar honon så mkt som jag borde..
För han är verkligen en underbar liten go SKITGRIS han med! :)

Nää nu ska jag fortsätta att ligga här och glo i taket och vara stolt över att jag har det ni aldrig kommer att få!


mkt mkt mkt gammal bild!


Tjiiiiiiiiiiiiiing


Kommentarer
Postat av: Svärmor!!!

Ja du gumman...skulle man bry sig om allt som sägs å händer så hade man legat på psyket nu...men kom ihåg att dom största skitsnackarna mår sämst själv...dom har inget liv.

2009-02-23 @ 18:47:38
Postat av: Flycktan

Gud vilket fint kort gumms:)

2009-02-26 @ 16:06:52
Postat av: Caroline

Tack så mkt :)

2009-02-26 @ 16:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0