Alla hjärtans daaaag jobbb träning!

Jaa då var helgen snart över :)  Jag har jobbat till 21:15 både fredag och lördag ganska så tungt. Men de ger mkt pengar det är de enda ja kan tänka på så :) Så jag kan göra mitt löshår och köpa lite Ed hardy kläder osv :) Då blire juh lite roligare :)

Har även hittat en skit snygg Better Bodies jacka som jag ska ta och köpa när jag kan. :)






Idag blire axlar jag älskar att köra axlaaar :)

Har dessutom sån sjuk träningsverk i ryggen, sen ryggpasset igår..  Tar mig knappt upp ur sängen! Men det känns juh rikitgti bra ;)


Tjiiiing

Kommentarer
Postat av: anniebunny

Riktigt snygg och skön jacka! se till och köpa den ;)

2009-02-21 @ 20:50:56
URL: http://annamarialacatus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0