Working 13-20

Ganska skönt pass de :)
De går ganska så fort.. Sen har vi juh täääääääävling.... Den som säljer mest frimärkshäften!!!!!!!
Så kom och köp av mig idag om ni ska ha frimärken ;) Jag ligger nog efter ganska rejält eftersom jag bara jobbar 2 dagar den här veckan medans vissa jobbar 5 dagar!!!! Skulle juh vara ganska grymt om man vann över någon som jobbat mer än mig ;)

Näää nu ska jag ladda upp här inför jobbet och tävlingen.. Haha känns som jag tar det här på blodigt allvar. Men jag
vägrar att förlora!  :)

Ikväll när jag slutar så ska vi iväg och köra ben, hur man nu ska orka det. Men det löser sig nog!!
Det är juh bara att köra på de om man inte vill ha fula ben :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0