Jag vet inte vad jag ska skriva här riktigti ;)

Åååå jag trodde jag var ledig idag.. Men icke ;D Blev inring i morse kl 8 så de var bara att pallra sig ur sängen och tänka pengar pengar pengar! :)

Gick ganska bra att jobba idag fast de var en lång dag.
Efter jobbet så drog jag och Christian och tränade lite rygg, passet gick grymt bra. Riktigt mkt pump!!!!
Blev tyvärr inga bilder men jag slänger in en bild på ryggen ändå  ;)

I morgon vankas det jobb också 8-16 efter det ska jag handla fort som fan sen hem och göramig i ordning lite, sen ska vi iväg till Kungsgårn och grilla och dricka bärs :) Jiho!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Flycktan

Den andra bilden va skit snygg:) Kommer ni rulla in mot stan mot kvällsningen?

2009-04-29 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0