Fredag! :)

Ååå det är så himla fint väder. Har vart och fikat med Mamma Linda och Milton idag :) Köpte även en vit t-shirt och ett par örhängen, sen fick jag ett par byxor av Mamma :)

Efter det så har jag suttit och solat lite på balkongen så jävla varmt!!

Nu ska jag strax åka och kolla på ett par skor, tror inte det finns sånna jag vill ha men man kan juh alltid kolla! :)

Sen vet jag faktiskt inte riktigti vad som händer. Christian jobbar juh till halv nio så de är juh "FF" här ;)
Det står en KALL öl i kylskåpet jag kan säga att den ser så lockande ut!

Jag skulle vilja göra något i kväll men vad ? Det känns som det inte finns så mkt att göra ?




I morgon jobbar iaf jag till kl 14.. Sen ska vi sola sola sola :) Sen blir det även träning i morgon
Armar står på tur! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0