Dieten är igång!

Benpasset gick skit bra.. Körde på ganska tungt.. Körde även lite cardio efter i ca 15min..
Har juh börjat dieta nu så får  vi se vilken form man lyckas komma i :)
Har dock vääääääldigt svårt att släppa alla go saker. Men de går bra bara man vänder tanken direkt man ser allt gott..
Bara på Lördagar!!! Så nu ska jag köra på stenhårt med det.. Har juh Christian som hjälper mig som tur är. Det är mkt
enklare nu när vi kör tillsammans och äter i princip samma saker. :)

Vi kommer nog bli grymma!

Nu ska jag se på lite efterlyst sen diagnos okänd. Sen blir det nog sängen...

Nu måste jag dricka lite vatten för de har jag vart dålig på idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0