Clarion hotell sign

Våran helg i Sthlm var mysig :)
Vi bodde på ett fint hotell med pool på taket.. Var även på skansen en sväng vilket var jätte roligt :)
Orkar inte skriva så mkt, är så himla trött men jag lägger upp en massa bilder ist :)

Hotellet


Rummet :)


Poolen


Uppe någonstans ;D


Innan vi ska åka


Pusss innan avfärd


Alla var rädda när jag skulle köra :D


Stannade på halva vägen och fikade, och förar byte :D



Öl på skansen :)


Snygging på skansen


Kanske en öl för mkt ?


Björnen :D


säl?


Buffel


Christian solar på en trapp, det var så himla varmt!


Spanar


På väg till poolen!


Sen vart det inte så mkt mer bilder. Juh senare det vart juh mer glömdes kameran bort!
Har lite bilder sen poolen också men där ser vi så gräslig ut allihopa så dom behåller
jag för mig själv :)

Nu ska jag duscha lite..

Tjoohooo

Kommentarer
Postat av: fine

åh det hotellet är ju bara så snyggt! Hurkom att ni spenderade tid i sthlm? påskresa?

mysiga bilder iaf! =)

2009-04-13 @ 18:54:10
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Jaa det var riktigt fint där :)



Jaa en liten resa bara.. Smita vardagen lite, de kan vara ganska skönt! :)

2009-04-13 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0