Tisdagen snart över!

Börjar bli trött nu!
Har väl inte så mycket att skriva här.. Förutom att jag jobbat idag 11:30-18 skänt pass!

Ska jobba i morgon med 14-21:15
sen tors 07:45-14 Sen är det heeeeeelg!
Skönt!
Då blir det fest med Petrisss och Carro och Lisa hoppas jag.. Sen hoppas jag att det är fler som hakar på! :)
Kanske någon mer från jobbet ?


Har även planerat in lite sthlms resor. Ska bli roligt!
Vad säger du Lisa ska jag flytta dit med dig? Och kanske ta med Carro också ;)
Vem vet, vi får se vart jag hamnar. :D
Jag och Petrasötnöt

Nää nu blir det lite tvmys sen sängen. Ska upp kl 05 och skjutsa pappa..
Så blir det när man måste bo hemma!!!!! Och är i behov av pappas bil!
Måste flytta snart! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0