Måndag!

Helgen har varit helt fantastisk!
Åkte ner till sthlm på Fredagen och käkade tacos och umgicks bara hemma hos Linda & Jimmy...
På Lördagen åkte vi till Nacka och gick och shoppade lite där i gallerian hittade en hel del fina saker som fick följa med mig hem... Sen bar de av hem till Linda & jimmy igen och bytte om och tog någon öl.. Sen åkte vi till Globen och satte oss och inväntade Finalen av Melodifestivalen.. Det var så jävla roligt där.. Såån skön stämning. ojojoj... Synd bara att Anna Bergendal vann de gillades inte! Men men...

Efter Finalen så åkte vi till Mariatorget och gick på Helens Krog ganska roligt lite väl lugnt för min och Lindas smak. Men vad gör man inte för gammel haggorna som var med ;) Hade juh självklart glömt mitt leg hemma också så till en början trodde vi att det var helt kört för min del att komma in. Men de lyckades till slut lösa sig, eftersom min kusin jobbar som vakt på en del ställen så min moster fick ringa runt och förklara läget  :D
Efter Helens krog åkte vi vidare till Regeringsgatan på Honey Honey där var det lite mer drag, synd bara på den dåliga musiken och att de var lite för gamla människor där. Men det var roligt ändå :)



Kommentarer
Postat av: mamma

tack för den

2010-03-15 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0